RETOUR OF RUILEN?

Retour sturen

Wanneer je dit binnen 15 dagen na aankoop meldt aan onze afdeling Klantenservice, kun je een (ongeopend) product dat in de originele staat verkeerd, aan ons terugsturen.  De verzendkosten voor deze retourzending (altijd met track&trace) zijn dan wel altijd voor jouw rekening. Producten die zijn aangebroken, beschadigd of niet compleet zijn, kunnen niet retour gestuurd worden.

Wil je een product ruilen?

 Als je onverhoopt het verkeerde product heeft besteld, kun je het product ruilen als je dat binnen 15 dagen na aankoop aan onze afdeling Klantenservice meldt. Producten dienen altijd - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking te worden teruggestuurd. Producten die aangebroken, beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruilen of restitutie in aanmerking. Je kunt vervolgens zelf het juiste product of producten bestellen in onze webshop. De verzendkosten voor de retourzending (altijd met track&trace) zijn bij omruilen wel voor jouw rekening.

Restitutie

TRUECOS vergoedt alle betalingen van jou als koper, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht, voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 30 dagen volgend op de dag waarop je ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot je (d.m.v. de track & trace code) kunt aantonen dat het product is teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De terugbetaling is voor jou geheel kosteloos.

Verkeerd product ontvangen?

Als een product geruild moet worden door een fout van ons, bijvoorbeeld als er een verkeerd product is gestuurd, of door een defect aan een product, dan zijn de verzendkosten (retour + opnieuw verzenden) uiteraard voor ons. Meld de verkeerd ontvangen zending graag wel even vooraf aan bij onze afdeling Klantenservice.