Veelgestelde vragen

Ik heb huid- of kleuradvies nodig. Kan ik daarvoor bij jullie terecht?

Jazeker, aan ons team is zowel een huidcoach als een make-up adviseur verbonden. Mail of bel ons dus gerust voor een persoonlijk advies!

Kan ik mijn 'gast-account' omzetten naar een 'klant-account'?

Klik op 'Wachtwoord vergeten' en je ontvangt een e-mail met daarin een wachtwoordherstel-link. Hiermee kun je een wachtwoord instellen en, in dit geval, een wachtwoord creëren waarmee je vervolgens kunt inloggen. Je 'gast-account' wordt automatisch omgezet naar een 'klant-account'. Eerder geplaatste orders worden vervolgens ook gekoppeld aan dit 'klant-account'.

Wat is de houdbaarheidsdatum van de producten?

Wij bestellen wekelijks of maandelijks nieuwe voorraad. De houdbaarheidsdatum ligt daarom over het algemeen ver genoeg in de toekomst. Wij staan voor een hoge kwaliteit en zijn geen outlet waar producten die over de datum zijn gedumpt worden. Omdat niet elk product dezelfde omloopsnelheid heeft, controleren we regelmatig de voorraad en halen we indien nodig producten uit onze voorraad. 

Hoe bestel ik grotere aantallen producten?

Wanneer je grotere aantallen van bepaalde producten wilt bestellen en deze zijn niet op voorraad in de shop, dan kun je ons dit altijd even tijdig per e-mail of telefonisch laten weten. Wij nemen deze dan mee in de bestelling bij onze leveranciers en laten dan z.s.m. weten wanneer ze binnen zijn.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Wij streven ernaar alle bestellingen foutloos in te pakken en te verzenden. Als  er toch iets niet klopt aan je bestelling, neem dan graag zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice. Wij streven ernaar altijd binnen één werkdag te reageren.

Kan ik de producten afhalen?

Nee, alle producten worden uitsluitend verzonden via een centraal magazijn. Er is daar geen directe verkoop mogelijk of toegestaan.

Zijn de producten getest op dieren?

Nee, de producten die wij verkopen, zijn niet getest op dieren. Bovendien geldt voor natuurlijke en/of biologische producten dat ook de ingrediënten ervan niet op dieren zijn getest.

Kan ik een allergische reactie krijgen van natuurlijke cosmetica of parfums?

Alle producten zijn allergie getest. Hoewel het zelden gebeurt, kan het altijd voorkomen dat iemand allergisch is voor en bepaald kruid of plant of ander ingrediënt. Ook kunnen bepaalde medicijnen van invloed zijn op de gevoeligheid van de huid op bepaalde cosmetica of parfums. Daarom kan een reactie nooit helemaal worden uitgesloten. Wanneer dit voorkomt, neem dan contact met ons op voor een persoonlijk advies. Voor gebruik testen? Breng dan het product aan op de binnenkant van je ellenboog en laat het een etmaal zitten. Dit tere stukje huid geeft  een goede indicatie of uw huid het product verdraagt. Als er geen reactie optreedt, kun je het product in de meeste gevallen probleemloos gebruiken en zal er geen allergische reactie optreden.